Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jáša

Detoure,

nevím kolik Vám je let, ale pokuď přes čtyřicet, tak jste musel sloužit v československé armádě a přísahat , že budete bránit a chranit československé socialistické zřízení. Co Vy na to ? Pokuď jste to neprožil, tak blbě nežvaňte!!!!

+1/0
6.3.2012 13:25

detour

Re: Detoure,

Vážený, přísaha vojáka ČSLA mne minula o několik měsíců. To za prvé. A pokud nevidíte rozdíl mezi odvedencem (VZS) a profesionálem, tak se asi nemáme o čem bavit (mmj. na základě společenské spolehlivosti se rukovalo i k útvarům ČSLA). S. Huml, stejně jako zabitý esenbák byli profesionálové, kteří se museli plně ztotožnit s myšlenkami komunistického režimu pro který chtěli (ne museli) pracovat. Jak končili Ti, o nich tehdejší režim po roce 1948 zapochyboval, je snad dostatečně známo. Je zajímavé, že o zabití příslušníka SS nebo Gestapa by jste pravděpodobně nepochyboval. Já osobně mezi NSDAP, SS a Gestapem na jedné straně a KSČ, LM a SNB na druhé straně, ideologicky žádný rozdíl nevidím.

+1/0
6.3.2012 16:25

morre

Toš

Strom poznáš po ovoci,nějak marně hledám nějáké- ve vaší politické kariéře P.Humle,sorry ale nejste vy tak trochu kecálek....všude všechno komentovat,ale vysledek nejasný,či zmatený..Nevím,zda má morální právo

hodnotit Mašíny byvalý příslušník SNB,KSC,jenžto sloužil nejenom k udržení pořádku,ale i represím vůči obyvatelstvu...všechno má své meze...

0/0
6.3.2012 11:16

Ottis300

Vrahům Horákové také nikdo nedává medaile,

Napsal tehdy pan Huml v úvodu. Každý článek tohoto druhu si zasluhuje reakci a postoj. Neřeknu rovněž nic jiného, než tehdy:dáním rovnítka mezi vrahy Horákové a v pojetí pana Humla vrahy Mašiny, jakožto argument, je pro mne dostatečným ujištěním, že musím mít jiný názor než on: tudíž Mašínové jsou pro mne hrdinové. Relativizování, úporná snaha nacházet argumenty s cílením na lidské city, mi cosi hrozně moc připomíná: metodiku estébáckých výslechů. Vyhledávání argumentů se neslo ve stejném stylu. Pan Huml účelově srovnává předem připravené justiční vraždy naší národní elity, kterým předcházelo kruté mučení obětí s akcí, kdy se parta zoufalců probíjela na Západ a byli při tom zabiti lidé? To je srovnatelné? A to je názor člověka, který může volně propagovat svoje názory ve svobodné společnosti a to navzdory tomu, že byl příslušníkem tehdejší represivní složky totalitního státu? Tu službu u SNB mu nevyčítám, ale řazení se k lidem typu Semelová, ano. Svoboda není poznaná nutnost! Není!

+1/0
6.3.2012 9:38

jirka1965

Re: Vrahům Horákové také nikdo nedává medaile,

Jenže ono nejde o to, že se parta zoufalců probíjela na západ. Ono jde o dobu předtím, kdy se dopustili několika loupežných vražd a za uloupený peníz potom nakoupili motocykly a jiné potřebné věci, se kterými se mohli předvádět před děvčaty. A když už se to kolem nich začalo zatahovat, tak zvolili ten zoufalý útěk na západ.

+1/0
6.3.2012 9:44

dovolilbychsipodotknouti

Re: Vrahům Horákové také nikdo nedává medaile,

předvádět před děvčaty? Člověče, už delší dobu pozoruju, jak se nám tady někdo pokouší vytvořit paralelní příběh bratří Mašínů. Nakonec nám nabulíkujete že to vlastně byli zabudnutí wervolfové, že pokladník vezl sladkosti muklům do Jáchymova ....

+1/0
6.3.2012 9:54

jirka1965

Re: Vrahům Horákové také nikdo nedává medaile,

Informace mám od svého otce, který je osobně znal - dělal s nimi atletiku. O tom, že to byli zapomenutí wervolfové jsem nikde nepsal, prostě to byli akorát frackové. No a k poslední Vaší poznámce - pokladník nevezl sladkosti, ale výplaty lidem. A jestli Vám to není jasné, tak za peníze uloupené tomu pokladníkovi nakupovali ty věci a hostili své kamarádky a kamarády - můj otec byl jedním z nich.

+1/0
6.3.2012 10:40

JaromírP.

Re: Vrahům Horákové také nikdo nedává medaile,

Bylo by určitě dobré shromáždit zde názory lidí, kteří Mašíny osobně znali. Těch informací, o tom, že to byli frackové, kteří se za uloupené peníze předváděli v restauracích mám více. Ale bohužel všechny jen z doslechu, takže nejsou relevantní.

+1/0
6.3.2012 12:26

arnejs

Re: Vrahům Horákové také nikdo nedává medaile,

Možná by bylo dobré shromáždit názory lidí, co znají vás, pane Petříku. Asi bychom se divili. Jeden člověk z Boskovic nám zde v jedné diskusi již něco naznačil, tak si radši zameťte před vlastním prahem. Špíny tam budete mít dost a dost.

+1/0
6.3.2012 13:24

JaromírP.

Re: Vrahům Horákové také nikdo nedává medaile,

Pokud nemáte nic k věci, tak si sám zameťte před před svým prahem. Vím už, kdo o mě šíří ty nepravdivé informace. Prochlorperazin je žena a když chce někomu na Internetu ubližovat, vydává se za muže. Jestli o mně chcete mít relevantní informace, máte je možnost získat na finančním úřadě v Boskovicích. Vím už i kdo jste Vy. Pozdravujte všechny slušné a dobře vychované lidi v Chebu.

0/0
6.3.2012 14:27

arnejs

Re: Vrahům Horákové také nikdo nedává medaile,

No vidíte, jaký jste detektiv, jsem na vás opravdu mooooc pyšný!!!!!! Tak přijeďte do Chebu, můžete se tam podívat na památník lidem padlým na hranici, které zabili pomatenci sloužící stejnému režimu jako soudruh Huml.

A když už jste takový Sherlock, tak mi tu vypište, co si mám zametat před vlastním prahem já.

A jestli je tou osobou žena, tak to zřejmě vypovídá o vašem mužství a měl byste se nad sebou zamyslet ;-D

+1/0
6.3.2012 17:14

JaromírP.

Re: Vrahům Horákové také nikdo nedává medaile,

Arnejsi, já se na rozdíl od některých lidí na netu nehodlám zabývat pomluvami a osobním životem diskutujících. Zajímají mne hlavně politická  temata a když má někdo jiný názor, můžu se kvůli tomu dohadovat, ale ne osobně napadat. To mi připadá dost pod úroveň. Informace o Vás mně byly spíše sděleny, po ničem jsem nepátral. Pátrat by jste měl příště Vy, než o mně začnete šířit informace od anonyma.

0/0
6.3.2012 18:27

arnejs

Re: Vrahům Horákové také nikdo nedává medaile,

Jak jste čestný a šlechetný, zastavuje se mi z vás srdce. Uvědomte si, že vy tu napadáte všechny ty, co mají jiný názor, ba ani nemusí mít jiný názor, stačí, když jsou věřícími.

Když jste takový Sherlock, tak mi taky můžete poslat mailem nějakou pěknou zprávu, případně rovnou prijeďte na víkend, souřadnice vám byly určitě sděleny také. Dáme pivo, dobrou klobásu a všechno probereme. Já vám ty vaše názory vymluvím. Třeba z vás udělám zase chlapa.

+1/0
6.3.2012 22:10

Ottis300

Re: Vrahům Horákové také nikdo nedává medaile,

Tato argumentace nemá smysl, to je tahání se o kyblík na písku. Stejně mohu říci, kde kradli konkrétní komunisté a kolik při tom zničili životů. A to ve jménu krásných ideí.

0/0
6.3.2012 9:55

jirka1965

Re: Vrahům Horákové také nikdo nedává medaile,

Absolutně nerozporuji, že komunisté kradli.

0/0
6.3.2012 10:41

dovolilbychsipodotknouti

Re: Vrahům Horákové také nikdo nedává medaile,

hm, to jste z Poděbrad? Zkuste těch pamětníků toho hoštění sehnat povícero, já se novým informacím fakt nebráním!

0/0
6.3.2012 12:00

dovolilbychsipodotknouti

Nejvíce se mi líbí,

jak soudruh Huml internacionalisticky lká nad nebohými příslušníky Volkspolizei z bratrské NDR. Holt ta družba byla silná, že!?

0/0
6.3.2012 9:08

petrik1960

A kolikrát jste

uctil památku těch , kteří vaši honzátkové rozstříleli na maděru, jen proto že nechtěli budovat lepší, vaše stalinistické zítřky soudruhu majore?

0/0
6.3.2012 8:56

petrph

máte naprostou pravdu

Můj dědeček byl kdysi pražskej stražník, sloužil i za války, snažil se pomáhat lidem které pronásledoval gestapo,ale zase i jiné (jak mi vyprávět) se snažit odrazovat od příliš riskantních akcí, které mohly ohrozit životy jejich nejbližších, či všech sousedů. Po válce ve své profesi pokračoval - (a dost často  už musel pacifikovat spoustu "hrdinů" co po nocích chodili rabovat opuštěné majetky). Nakonec ho v půlce padesátých let komunisti sami vyhodili - nějak příliš vlažně plnil jejich totalitní rozkazy... Kdyby ho odpráskl nějaký diverzant ala Mašíni, nebylo by to moc spravedlivý.

+2/0
6.3.2012 8:17

JaromírP.

Re: máte naprostou pravdu

Tohleto lidem jako premiér Petr Nečas, K. Schwarzenberg, M. Kalousek, A. Vondra, D. Herman a dalším nevysvětlíte.

Tito pánové by Mašíny za případnou vraždu Vašeho dědečka vyznamenali.

+1/0
6.3.2012 8:31

strycek-Joe spol. s r.o.

Gauner zůstane gaunerem

a Mašín Mašínem Rv

+2/0
6.3.2012 7:45

motke

Re: Gauner zůstane gaunerem

Huml HumlemRv

0/0
6.3.2012 8:27

petrik1960

Re: Gauner zůstane gaunerem

komanč komančem

0/0
6.3.2012 8:56

detour

Je mi z Vás na blití s. Humle!

Esenbák a ne s malou hodností, který aktivně pomáhal chránit perverzní režim, jenž zabíjel nebo posílal do basy na desítky let lidi ve vykonstruovaných procesech a bude něco říkat o tehdejší době míru. Zabili esenbáka, který přísahal, že s nasazením života bude chránit stejný režim jako Vy. Byl to stejný esenbák, jako ti kteří stříleli na hranicích lidi, jenž chtěli z toho vašeho ráje primitivů utéct.

+8/0
5.3.2012 21:48

arnejs

Re: Je mi z Vás na blití s. Humle!

Souhlas, Huml byl, je a bude jen soudruhem příslušníkem SNB. A je jedno, jestli je teď poslancem.

+5/0
5.3.2012 22:20

Já_Brtník

Re: Je mi z Vás na blití s. Humle!

A mně je z Vás, nebo opravdu si myslíte, že bývalý příslušník nemůže mít nikdy pravdu? Pokud ano, tak jste stejný jako ti nejhorší bolševici padesátých let. Tehdy nekomunista taky nemohl mít pravdu. Bolševismus není dán praporem, bolševizmus je způsob uvažování. A pokud uvažujete tak, jak píšete, tak jste bolševik jak noha. A těmi pohrdám, ať mávají třeba puntíkatou fanglí s fialovými pruhy.

+3/0
5.3.2012 23:48

wiki5.5

Re: Je mi z Vás na blití s. Humle!

muze, ale nema

+1/0
6.3.2012 5:51

ELAPHURUS

Re: Je mi z Vás na blití s. Humle!

Jestlipak víte, že u SNB byli i vynikající prvorepublikoví policisté....., kteří neměli s komanči nic společného, ale měli svou práci prostě rádi a život bez ní si nedovedli představit.....

+3/0
5.3.2012 22:45

jupp

Re: Je mi z Vás na blití s. Humle!

Kecy. Nosek a jeho pochopove bezpecne rozpoznali slusneho cloveka a vyhodili ho ze sboru. SNB byl mocensky nastroj bez tajkovych slabin.

+5/0
5.3.2012 23:18

Jirka1938

Re: Je mi z Vás na blití s. Humle!

Ha,ha,ha. Vtip nebo ironie?

+1/0
6.3.2012 1:43

wiki5.5

Re: Je mi z Vás na blití s. Humle!

poveste nam tu pohadku jak je nekdo u SNB a nema s komunisty nic spolecneho

+1/0
6.3.2012 5:52

wiki5.5

Re: Je mi z Vás na blití s. Humle!

skutecne ji muzete povesit...

+1/0
6.3.2012 5:52

2mmmm_2

Ano

souhlasím s Humlem.

+11/0
5.3.2012 21:06

Míra 4.2

Jak si příslušník zločineckého SNB vůbec dovolí

v roce  2012 obhajovat všechny ty bolševické zmetky???RvRvRv;-€

+5/0
5.3.2012 20:30

pesimistafurt

Re: Jak si příslušník zločineckého SNB vůbec dovolí

pletete se , on mašíny neobhajuje!

+14/0
5.3.2012 20:31

arnejs

Re: Jak si příslušník zločineckého SNB vůbec dovolí

Popletenej jsi tak trochu ty, ale už jsem si zvykl.

+1/0
5.3.2012 21:03

pesimistafurt

Re: Jak si příslušník zločineckého SNB vůbec dovolí

ano, soudruhu tajemníku

+2/0
5.3.2012 21:25

arnejs

Re: Jak si příslušník zločineckého SNB vůbec dovolí

Je ti špatně? Dej si pauzu...

+1/0
5.3.2012 22:06

arnejs

Re: Jak si příslušník zločineckého SNB vůbec dovolí

Do očí mi to ale neřekneš, viď? To kakáš maggi v kostkách.

+2/0
5.3.2012 22:14

kaktusak

Re: Jak si příslušník zločineckého SNB vůbec dovolí

Na SNB přece není nic zločineckého.

+9/0
5.3.2012 20:41

wiki5.5

Re: Jak si příslušník zločineckého SNB vůbec dovolí

to vam prece rikali ve strane, tak to musi byt pravda, ze

+1/0
6.3.2012 5:54

pesimistafurt

mašíni byli sprostí vrazi

a nezmění na tom ani hysterické výkřiky Čvančary

+18/0
5.3.2012 20:05

MOTOTESHIKUZU

Re: mašíni byli sprostí vrazi

Pan Čvančara je ubohý člověk, se kterým je velká škoda jakékoliv diskuse a setkání s ním !!!

+10/0
5.3.2012 20:35

Oldřich Slováček

Já se Stanislavem Humlem souhlasím!

R^

+19/0
5.3.2012 20:00

kuba1234

Re: Já se Stanislavem Humlem souhlasím!

R^ Já také!

+6/0
5.3.2012 20:04

JaromírP.

Re: Já se Stanislavem Humlem souhlasím!

R^ Já také!

+6/0
5.3.2012 20:09

čtunoviny

Re: Já se Stanislavem Humlem souhlasím!

R^Já také !

+5/0
5.3.2012 21:05

wiki5.5

Re: Já se Stanislavem Humlem souhlasím!

no to je snuska znamych komunistickych firem

+2/0
6.3.2012 5:56

Slušný člověk Kvítek Koranda

Re: Já se Stanislavem Humlem souhlasím!

Já ne! Je to žvanil!

+4/0
5.3.2012 23:40

wiki5.5

Re: Já se Stanislavem Humlem souhlasím!

a ze nas to soudruhu neprekvapuje

+1/0
6.3.2012 5:55

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz