Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

petrph

nejenom totalitu

Bezpečnostní složku a její pěšáky musí mít každá společnost, i zcela demokratická.Nevím co by tomu paní Mašínová řekla, kdyby se dneska prostě zrušila policie, po ulicích vládly gangy, které by kradly, drancovaly, vraždily, znásilňovaly...

0/0
20.3.2012 7:49

JaromírP.

Re: nejenom totalitu

Jak jsem již napsal jinde. "Lidí, kteří byli stejně vinni jako Kašík, Honzátko, Rošický či Lecián jsou miliony."

Takže pokud zde někdo píše, že odstranili představitele komunistického režimu, tak by si podle těchto zastánců zasloužily smrt miliony lidí. V první řadě matka sourozenců Mašínových - byla členkou KSČ, muž Zdeny Mašínové byl členem KSČ, Ctibor Novák byl členem KSČ  atd.

0/0
20.3.2012 11:10

komunista a nácek jedno jest

Re: nejenom totalitu

Máte pravdu, zasloužili by si. Smutné je, že jste tak krvelačný, ale zbaběle až po boji. StB v roce 1989 rozhodla, že nebudeme jako oni. Rv

0/0
20.3.2012 11:51

arnejs

Re: nejenom totalitu

Zjistěte si fakta o členství paní Mašínové, Petříku. Jste tak ubohý, že už to ani víc nejde. Můžete si doma očistit obraz Stalina. Ale vy ho určitě nenecháváte zaprášený a podělený od much....

+2/0
20.3.2012 12:46

strycek-Joe spol. s r.o.

Kruhová obrana příbuzných

je v některých komunitách tradiční a typická. Dělají to primitivní národy, ale také různé etnické komunity. Zde k tomu není žádný důvod, jsme civilizovaní lidé. Myslím, že seniorka Mašínová je zajímavým příkladem tohoto fenoménu, nicméně její slova je nutno nahlížet v kontextu s těmito skutečnostmi.

0/0
20.3.2012 7:40

Neznám špinavé peníze

Mě je to jedno

jen bych si přál, aby se už o těch vrazích přestalo psát a donekonečna jejich vraždy přestaly obhajovat a rozmazávat. Čpí to neskutečně, páchne to smrtí.

+3/0
20.3.2012 0:57

JaromírP.

Re: Mě je to jedno

Dokud naši vládní představitelé jako např. P. Nečas, K. Schwarzenberg, A. Vondra budou obyčejné loupežné vraždy vydávat za hrdinství, tak je bohužel nutné o tom psát. I když to neskutečně čpí a páchne smrtí.

0/0
20.3.2012 9:18

arnejs

Re: Mě je to jedno

Asi si dýcháte pod nos, pane Petříku. Vyčistěte si zuby a bude po pachu smrti...

+3/0
20.3.2012 9:51

Ottis300

Re: Mě je to jedno

A znovu: loupil tady a vraždil tady komunistický režim. To ostatní je reakce. Příčina a následky.

+2/0
20.3.2012 11:55

JaromírP.

Re: Mě je to jedno

Bratři Mašínové bohužel neprováděli žádný protikomunistický odboj.

0/0
20.3.2012 14:49

komunista a nácek jedno jest

Málo bylo bratří Mašínů...

Jasně. A vraždili jenom králíky k obědu. Předpokládám, že vy, narozdíl od bratří Mašínů, nemáte žádné vzdělání ani praxi v odboji, taky vaše hospodský kecy nejsou ani k smíchu. Mašínové měli kromě vzoru doma i odborný kurz a navíc zkušenosti z protinacistického odboje. Nejste brouk Pytlík? Rv

+1/0
20.3.2012 18:43

JaromírP.

Re: Málo bylo bratří Mašínů...

Nevím jestli vraždili králíky, ale obyčejné lidi určitě. Jenže Vy mi tu budete zdůvodňovat, že oběti bratrů Mašínů si smrt zasloužily, protože podporovaly komunistický režim. Ale potom měli začít vzory ve svojí rodině. Tzn. svojí matkou a strýcem Ctiborem Novákem, členy KSČ.

0/0
20.3.2012 19:10

komunista a nácek jedno jest

Re: Málo bylo bratří Mašínů...

Je vidět, nemáte žádné vzdělání ani praxi v odboji. A četl jste aspoň nějakou detektivku? Začít doma, tak je dostanou hned. Zkuste myslet! :-/

0/0
20.3.2012 19:34

arnejs

Re: Málo bylo bratří Mašínů...

Petříku, proč pořád urážíte paní Mašínovou? Umíte vy vůbec něco jiného? Jste takový Sherlock, že umíte zjistit, odkud jsem, ale na druhou stranu jste natolik hloupý a podlý, že tu prezentuje lži. Ctibora Nováka zabili mimochodem komunisti. A to jsou vaši soukmenovci. A když už tu píšete tyto stupidní argumenty, můžete mi říct, co by jejich smrtí získali?

+1/0
20.3.2012 22:30

viet

Tož

Tož Mašíni byli sprostí vrazi, ale Mašínová prostě říká, co říká. Jen ji nechte, je to stará bába - je to totéž jako byste hodnotili tu Brožovou (Polednovou).:-/

+1/0
19.3.2012 23:48

Ottis300

Souhlasím

R^

+3/0
19.3.2012 21:46

Neznám špinavé peníze

Re: Souhlasím

Koukám, ty všude píšeš "souhlasím". ;-D

0/0
20.3.2012 0:58

Ottis300

Re: Souhlasím

Koukám, že mi tady někdo tyká. A kdybych stokrát souhlasil, je to moje věc. Je to jednoduché projevení názoru. Ne vždy mám  tolik času, abych něco rozebíral.

0/0
20.3.2012 11:52

Vlastimil.Kornas

Co drželo totalitu v 68?

Lidé bez funkcí chtěli změnu.A... nic.Nakonec se ve volbách r.1990 ukázalo,že 87% voličů jsou "třídní nepřátelé".Takže totalitu držela jen asi desetina lidí většinou s funkcema.Celou normalizaci.

0/0
19.3.2012 21:44

jekkal

Jak

by asi psali dnes mnozí z těch co tu oslavují hrdinství, pokud by odstřelili jejich nejbližší, ono hasit zapálený stoh si těžko někdo z dobrovolných hasičů překládal jako kolaboraci s totalitním režimem

+2/0
19.3.2012 21:08

arnejs

Re: Jak

Ten hasič byl pomocníkem SNB. Pronásledoval je.

+1/0
19.3.2012 21:23

jekkal

Re: Jak

pronásledoval žháře, neřekli mu , že jsou stateční odbojáři

0/0
19.3.2012 22:17

arnejs

Re: Jak

To by asi nebylo moc rozumné, víte?

+1/0
19.3.2012 23:04

slusna a kulhankova

Re: Jak

On ho masin snad strelil pri haseni pozaru? Pokud vim, pletl se do veci, do kterych mu jako hasicovi nic nebylo, kdyz si Masin uz daleko od horiciho stohu opravoval nekde na ceste spadly retez na kole. Jenomze to bychom museli o cele kauze take neco nastudovat, ze, pane jekkale, ne si to precist v Rudasu nebo slyset od s. Filipa na skoleni. Vedel vubec Masin, ze slo o hasice? Nevystupoval nakonec hasic jako pomocnik SNB, ktery rad buzeruje lidi?

+1/0
20.3.2012 3:39

janandrle

Hrdinove do chvile, nez spachali valecny zlocin

Uz jsem jednou reagoval podobne, ale presto: Masinove & spol. meli podle meho plne pravo vest i ozbrojeny boj proti rezimu, ktery po roce 1948 sam a jednostranne vyhlasil tridni boj svym odpurcum a likvidoval je vsemi moznymi zpusoby, vcetne zabijeni. Slo tedy o legitmni odboj, chcete-li valku za idealy puvodniho demokratickeho a svobodneho statu. Meli tedy pravo se ozbrojit, pouzivat nasili, bojovat. Ovsem behem sveho boje spachali - dle mych dostupnych informaci - minimalne jeden valecny zlocin (vrazda neozbrojeneho a svazaneho zajatce). Od teto chvile se z hrdinu stali v mych ocich valecni zlocinci, byt ve valce za spravnou vec. Nejsou v historii jedini a asi ani posledni. Zaslouzi  objektivni zhodnoceni svych cinu a podle meho proste neni cernoibile.

+1/0
19.3.2012 20:40

arnejs

Re: Hrdinove do chvile, nez spachali valecny zlocin

Každopádně celkem rozumný náhled. Děkuji.

+1/0
19.3.2012 20:42

slusna a kulhankova

Re: Hrdinove do chvile, nez spachali valecny zlocin

meli ho nechat zit, aby je mohl udat a jeho soudruzi je pak mohli popravit? Valka je valka, tam se nehraje na nejakou ferovost. Krome toho, hrdiny se stali ne za svou cinnost v CSR, ale tim, ze se dokazali probojovat za pomoci mistniho obyvatelstva az do zapadniho Berlina.

+2/0
19.3.2012 20:59

jekkal

Re: Hrdinove do chvile, nez spachali valecny zlocin

máš ploché představy o hrdinství

+1/0
19.3.2012 21:05

slusna a kulhankova

Re: Hrdinove do chvile, nez spachali valecny zlocin

tak uved sve, chytroline!

+1/0
20.3.2012 1:50

janandrle

Re: Hrdinove do chvile, nez spachali valecny zlocin

to mate pravdu, nehraje, ale to jeste neznamena ze je pachani valecnych zlocinu spravne anebo hodne obdivu...

0/0
19.3.2012 21:14

arnejs

Re: Hrdinove do chvile, nez spachali valecny zlocin

Ale oni prostě neměli jinou možnost, chápete to? Pokud by ho nechali žít, viseli by.

+1/0
19.3.2012 21:21

rezjir rezjir

Ano, hasiči a pokládníci

to jsou ti správní reprezentanti totality.

+4/0
19.3.2012 20:30

arnejs

Re: Ano, hasiči a pokládníci

Co pokládali pokládníci? Rezjire, vy jste zpět? To se zase pobavíme...Byl jste na léčení? Asi ale nebylo úspěšné, když čtu vaše plky.

+4/0
19.3.2012 20:38

kaktusak

Skutečně, občané vesměs podporovali socialismus

a vládu KSČ.

+2/0
19.3.2012 20:05

Co Cech, to genius!

Re: Skutečně, občané vesměs podporovali socialismus

A ve 30. letech Hitlera. Jo, propaganda je velmi mocna carodejka...

+2/0
19.3.2012 20:23

kaktusak

Re: Skutečně, občané vesměs podporovali socialismus

Češi určitě Hitlera nepodporovali.

+2/0
19.3.2012 20:33

arnejs

Re: Skutečně, občané vesměs podporovali socialismus

Divil byste se. Ale vám to nemá cenu vyprávět.

+2/0
19.3.2012 20:48

slusna a kulhankova

Re: Skutečně, občané vesměs podporovali socialismus

precti si dobovy tisk, kluku ruda, nebudes se stacit divit.

+1/0
19.3.2012 20:56

arnejs

Re: Skutečně, občané vesměs podporovali socialismus

Přesně tak, tisk a fotografie mluví za vše. Ale on to nepochopí.

+1/0
19.3.2012 20:58

slusna a kulhankova

Re: Skutečně, občané vesměs podporovali socialismus

to jsou holt komuniste, co jim nereknou na skoleni, to neznaji.

+1/0
19.3.2012 21:00

slusna a kulhankova

Re: Skutečně, občané vesměs podporovali socialismus

ale podporovali, rudy kluku, a jak radi. A jeste dlouho po valce vzpominali, jaky byl za nej poradek.

+1/0
20.3.2012 3:41

jekkal

A

když se paní Zdena Mašínová provdala za komouše, který vtloukal studentům do hlav marxleninismus, tak pomáhala držet totalitu anebo byla proti ní. Jinak nemá smysl neustále omýlati skutky bratří Mašínů, v kontextu dneška to ani nejdem, ta doba byla opravdu jiná odporná, no způsob odporu , který Mašínové zvolili nebyl zrovna košér ...............................

+1/0
19.3.2012 19:50

slusna a kulhankova

Re: A

a co by tak asi koser bylo, ty chytrej?

+1/0
19.3.2012 20:00

G3000

Re: A

Zřejmě se měli dobrovolně nechat zavřít a oběsit:-)

+1/0
19.3.2012 20:04

jekkal

Re: A

napadnout mocné, ne bezvýznamné pěšáky, ty geniální

0/0
19.3.2012 21:04

slusna a kulhankova

Re: A

jasne, nic nebylo jednodussi, nez zastrelit Gottwalda. Ale i tak by museli sehnat pistoli a tu mohli ziskat jenom tim, ze by prepadli a zabili policajta. Kruci, ze vsichni ti Cesi jsou tak chytri a vedi, co by meli ti ostatni delat, ale i nyni si nechaji hlavne delat na hlavu. Ti rozumni jsou davno pryc, co taky v takove zemi, kde zije tolik chytraku?

+1/0
20.3.2012 3:33

komunista a nácek jedno jest

Re: A

Kdyby zavraždili Gottwalda, tak nebudou vrahy? ;-D

0/0
20.3.2012 11:55

kesouf1

souhlasím

s východiskem příspěvku - každou totalitu drží u moci normální, obyčejní lidé svým mlčením a rezignací, pud sebezáchovy je silný. k tomu jedna poznámka - četl jsem jednu práci, která zkoumala důvod, proč v ruských gulazích, kde panovaly naprosto otřesné podmínky, docházelo zcela vyjímečně k sebevraždám ? podobně na tom byly i koncentrační tábory. důvod - kromobyčejný pud sebezáchovy, snaha přežít a žít za jakýchkoliv podmínek

+3/0
19.3.2012 19:48

furtkecal@seznam.cz

Re: souhlasím

R^

0/0
19.3.2012 20:06

mmaaxxxoo

...

Ano, bratři Mašínové zvedli rukavici hozenou bolševikem. Kdyby si bolševici nezačali s terorem na vlastním obyvatelstvu, bratři Mašínové by neplnili poselství, jejich nacisty zavražděného otce.

Bolševici si začali .....Rv

+3/0
19.3.2012 19:42

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz